Περιγραφή μαθήματος
Μάθημα: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κωδικός: MGT462
Εξάμηνο: Β
Διδάσκων: Μέσω ΕΣΠΑ
Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές και φοιτήτριες τον τομέα των υπηρεσιών και ειδικότερα την παραγωγή και το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και αντίστοιχα προσδιορίζουν την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Οι φοιτητές παροτρύνονται να παρακολουθήσουν αυτό το μάθημα αφού έχουν παρακολουθήσει το μάθημα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» στο πρώτο εξάμηνο.
Περιεχόμενο:
Ο κλάδος των υπηρεσιών στην οικονομία, ιστορική ανάπτυξη του μάρκετινγκ υπηρεσιών, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών, η ποιότητα των υπηρεσιών και οι προσεγγίσεις για τη μέτρησή της, το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της επιχείρησης και τα στοιχεία του περιβάλλοντος, οι συμμετέχοντες και η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, ο ρόλος της οργάνωσης διαδικασιών, οι τεχνικές επικοινωνίας, η τμηματοποίηση της αγοράς, τιμολόγηση, διοίκηση της διανομής, μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών.
Συγγράμματα:
1. "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών", 3η έκδοση, Σπ. Γούναρης, Καλυψώ Καραντινού, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα 2014
2. "Μάρκετινγκ", 1η έκδοση, Α. Παντουβάκης Γ. Σιώμκος, Ευαγ. Χρήστου, Εκδόσεις Οργανισμός Λιβάνη, Αθήνα 2015
3. "Essentials of Services Marketing", by Christopher Lovelock, Wirtz and Chew, Prentice Hall, Inc., 2009
4. "Services Marketing" Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler
Prentice Hall, 5th ed. 2007
5. "Services Marketing:People, Technology, Strategy", Lovelock C.,Prentice Hall, 2001