Έρευνα με θέμα: “Sustainability Literacy and Perspectives: The Emerging Role of SDGs in the Greek educational system and everyday life.”
Ενημέρωση σχετικά με την έρευνα που πραγματοποιεί η Get Involved σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό UN SDSN Youth με θέμα: “Sustainability Literacy and Perspectives: The Emerging Role of SDGs in the Greek educational system and everyday life.” Η έρευνα αυτή πραγματοποιείται σε μορφή ερωτηματολογίου, με εκτιμώμενο χρόνο συμπλήρωσης τα 3’ λεπτά, το επιθυμητό δείγμα είναι νέοι Έλληνες από 18 εώς 29 ετών και ο στόχος είναι η συλλογή 1.000 απαντήσεων. Η έρευνα αποτελεί συνέχεια της περσινής μελέτης “Sustainability Literacy and Perspectives”, της οποίας τα πορίσματα μπορείτε να δείτε εδώ.
Η φετινή έρευνα αποσκοπεί στην διερεύνηση 4 κυρίων αξόνων:
- Κατά πόσο η αντίληψή μας για τη βιωσιμότητα είναι διαισθητική;
- Σε ποιον βαθμό οι απόψεις μας επηρεάζονται από τις γνώσεις μας;
- Κατά πόσο οι εμπράγματες γνώσεις μας για τη βιωσιμότητα επηρεάζουν την καθημερινότητά μας;
- Με ποιον τρόπο συνδέονται οι απόψεις και γνώσεις μας για τους 17 ΣΒΑ λαμβάνοντας υπόψη τη θέση τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Για την αναλυτική παρουσίαση της έρευνας πατήστε εδώ.
Για να δείτε το ερωτηματολόγιο που θα βασιστεί η φετινή ερευνά πατήστε εδώ.